РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528851<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуманкова О. 
Реалізація міжпредметних зв'язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 35-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Охарактеризовано етапи підготовки майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів, зокрема, орієнтувально-інформаційний, навчально-практичний та самостійно-творчий. На прикладі викладання курсу "Педагогіка" на професійних курсах вчителів гуманітарних дисциплін окреслено тематику курсових робіт з можливим введенням доповнень в контексті реалізації цього підходу у навчанні. Обґрунтовано впровадження міні-лекцій проблемного та дослідницького характеру в навчально-виховний процес ВНЗ. Актуалізовано вплив та значення викладання відповідного тематичного курсу на впровадження диференційованого підходу під час викладання дисциплін професійного характеру. Підкреслено результативність таких форм навчання як проблемні питання та задачі у ході практичних занять з методики викладання іноземної мови.

Охарактеризованы этапы подготовки будущих преподавателей гуманитарных дисциплин к осуществлению дифференцированного подхода в обучении учащихся, в частности, ориентировочно-информационный, учебно-практический и самостоятельно-творческий. На примере преподавания курса "Педагогика" на профессиональных курсах учителей гуманитарных дисциплин обозначена тематика курсовых работ с возможной вариативной составной в контексте реализации этого подхода в обучении. Обосновано внедрение мини-лекций проблемного и исследовательского характера в учебно-воспитательный процесс ВУЗ. Актуализировано влияние и значение преподавания соответствующего тематического курса на внедрение дифференцированного подхода при преподавании дисциплин профессионального характера. Подчеркнута результативность таких форм обучения как проблемные вопросы и задачи в ходе практических занятий по методике преподавания иностранного языка.

The article deals with the problem of the necessity of the realization of interdisciplinary contacts between pedagogical and methodological courses in the process of the humanities teachers’ training aimed at the implementation in of the differentiated approach. The author specifies the practical aspects of the integration of the preparation under research into the courses of the professional orientation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського