РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528744<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Білецька Г. А. 
Загальнонаукові компетенції у структурі професійної компетентності фахівця-еколога / Г. А. Білецька // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 70-75. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано загальнонаукові компетенції майбутніх екологів та обгрунтовано їх місце у структурі професійної компетентності. Визначено загальнонаукові компетенції як фундаментальні знання з природничих наук в обсязі, необхідному для засвоєння професійних дисциплін і використання в обраній професії; розуміння значущості природничо-наукових знань у професійній діяльності й особистісному розвитку; здатність використовувати знання з природничих наук у вирішенні професійних завдань; готовність і прагнення науково обгрунтовувати свої професійні дії, підвищувати свій професійний рівень. Наведено схему компетенцій, які забезпечують професійну компетентність майбутніх екологів і таблицю виробничих функцій і типових задач діяльності фахівця-еколога, виконання яких передбачає сформованість загальнонаукових компетенцій. З'ясовано, що загальнонаукові компетенції є основою для засвоєння дисциплін циклу професійної та практичної підготовки, впливають на формування професійних якостей фахівця і оволодіння майбутньою професією.

Проанализированы общенаучные компетенции будущих экологов и обосновано их место в структуре профессиональной компетентности. Определены общенаучные компетенции как фундаментальные знания по естественным наукам в объеме, необходимом для усвоения профессиональных дисциплин и использования в выбранной профессии; понимание значимости естественнонаучных знаний в профессиональной деятельности и личностном развитии; способность использовать знания по естественным наукам в решении профессиональных задач; готовность и стремление научно обосновывать свои профессиональные действия, повышать свой профессиональный уровень. Приведена схема компетенций, обеспечивающих профессиональную компетентность будущих экологов и таблицу производственных функций и типовых задач деятельности специалиста-эколога, выполнение которых предполагает сформированность общенаучных компетенций. Выяснено, что общенаучные компетенции являются основой для усвоения дисциплин цикла профессиональной и практической подготовки, влияют на формирование профессиональных качеств специалиста и овладения будущей профессией.

Analyzed the general scientific competence of future ecologists and justified their place in the structure of professional competence. General scientific competence defined as the fundamental knowledge of the natural sciences to the extent necessary for the absorption and utilization of professional disciplines in their chosen profession; understanding of the importance of scientific knowledge in professional work and personal development; ability to use knowledge in the natural sciences in solving professional problems; willingness and commitment scientifically justify their professional activities to improve their skills. It’s considered a scheme of competencies, providing the professional competence of future ecologists and table production functions and tasks of the typical environmental specialists, the implementation of which involves Maturity of general scientific competences. Found that the general scientific competence are the basis for learning disciplines cycle of professional and practical training, affect the formation of professional qualities and professional mastery of their future profession.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4Укр)3-2

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського