Ілляшенко С. М. Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком : монографія / С. М. Ілляшенко, В. В. Божкова, В. Г. Герасимчук, О. Б. Жихор, С. В. Князь; ред.: C. М. Ілляшенко. - Суми : Папірус, 2014. - 478 c. - укp.Висвітлено методологічні та теоретико-методичні засади переходу на шлях інноваційного розвитку як окремих підприємств та установ, так і національної економіки у цілому. Увагу приділено підходам до обгрунтування вибору перспективних напрямів інноваційного розвитку, для реалізації яких наявні внутрішні і зовнішні передумови. Розкрито методологічні, теоретико-методичні та прикладні аспекти формування і розвитку інноваційно-сприятливого середовища на підприємствах промисловості, як провідної галузі економіки України. Досліджено особливості інформаційного та організаційного забезпечення системи управління інноваційним розвитком промислових підприємств. Увагу приділено маркетинговому забезпеченню інноваційного розвитку промислових підприємств, зокрема: логістичному супроводу інноваційного процесу, а також комунікаційній політиці підприємств-інноваторів. Визначено специфічні риси інноваційної діяльності багатопрофільних компаній в глобалізованій економіці. Розроблено ряд нових підходів до управління відходами в різних галузях економіки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА788615 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|