Антоник О. В. Книжкові конкурси як засіб активізації попиту на книжкову продукцію / О. В. Антоник, О. О. Жолдак // Поліграфія і вид. справа. - 2014. - № 3. - С. 73-81. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Відмічено особливості книги як суб'єкта комунікації, її соціокомунікативні і товарні функції. Охарактеризовано книжкові конкурси, що функціонують в Україні, зокрема, конкурс "Найкраща книга Форуму". Висвітлено результати анкетування учасників і відвідувачів Форуму видавців у Львові щодо впливу книжкових конкурсів на активізацію читацьких інтересів і купівельного попиту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.16
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|