РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523446<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мішеніна Т. М. 
Технологізація процесу формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей засобами проблемного навчання / Т. М. Мішеніна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 33. - С. 158-166. - Бібліогр.: 5 назв - укp. - рус. - англ.

Розкрито шляхи формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів засобами проблемного навчання. Встановлено тісний взаємозв’язок компетентнісного і проблемного підходів до навчання. Виокремлено чотири види проблемності – від засвоєння знань у процесі викладання викладачем навчального матеріалу до самостійного бачення та розв’язання проблеми студентами. Визначено перспективні напрямки дослідження проблемного навчання з позиції підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей.

Раскрыты пути формирования дидактической компетентности будущих учителей филологический специальностей высших педагогических учебных заведений средствами проблемного обучения. Установлена тесная взаимосвязь компетентностного и проблемного подходов к обучению. Выделены четыре вида проблемности – от усвоения знаний в процессе преподавания учебного материала преподавателем к самостоятельному видению и решению проблемы студентами. Определены перспективные направления исследования проблемного обучения с позиций подготовки будущих учителей филологических специальностей.

Discloses forming path didactic competence of future teachers philological specialties of higher educational institutions means problem-based learning . Established a close relationship of the competence and problem-based approach to learning. Identifies four kinds of problematic - from the acquisition of knowledge in the teaching of teacher training material for independent vision and address the students. Identify promising avenues of research problem-based learning with the training of future teachers positions philological specialties.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-222

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського