Зайцева Л. І. Педагогічні умови формування у старших дошкільників знань про об'єкти природно-предметного довкілля / Л. І. Зайцева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 56-60. - Бібліогр.: с. 60 (9 назв) - укp.Відзначено, що залежно від умов організації навчально-пізнавальної діяльності один і той самий навчальний матеріал може забезпечувати формування у дітей різних розумових дій, різної систематизації знань та вмінь, які вони одержують. Розкрито сутність організаційно-педагогічних умов ефективного оволодіння дошкільними знаннями про об'єкти природно-предметного довкілля. Зроблено висновок про те, що усвідомлення знань дитиною значною мірою залежить від рівня її активності в навчально-пізнавальній діяльності. Отмечено, что в зависимости от условий организации учебно-познавательной деятельности один и тот же учебный материал может обеспечивать формирование у детей различных умственных действий, различной систематизации знаний и умений, которые они получают. Раскрыта сущность организационно-педагогических условий эффективного овладения дошкольными знаниями об объектах природно-предметного пространства. Сделан вывод о том, что осознание ребенком знаний в значительной степени зависит от уровня его активности в учебно-познавательной деятельности. The article describes the three groups of pedagogical conditions which are necessary for senior preschoolers to effectively acquire the knowledge of nature and object environment. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|