РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523268<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кочеригін Л. 
Історичні аспекти індивідуалізації навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / Л. Кочеригін // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

З метою переорієнтації підготовки майбутніх фахівців земельних відносин на індивідуально-диференційовану та особистісно орієнтовану форми навчання в історичному контексті досліджено проблему розвитку понять "індивідуальний підхід", "індивідуальна робота", "індивідуалізація" та їх сучасне тлумачення. Охарактеризовано ознаки індивідуалізації змісту освіти та індивідуалізації організації навчання. Виявлено сукупності найефективніших методів, форм, засобів і технологій навчання як складових організаційно-методичного супроводу навчального процесу, реалізація яких забезпечує результативність навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації у процесі опанування ними фахових дисциплін. Зроблено висновок, що індивідуалізація процесу навчання є одним із важливих компонентів оновлення системи освіти, практична реалізація її принципів забезпечує не лише збереження, а й розвиток індивідуальності особистості.

С целью переориентации подготовки будущих специалистов земельных отношений на индивидуально-дифференцированную и личностно ориентированную формы обучения в историческом контексте исследована проблема развития понятий "индивидуальный подход", "индивидуальная работа", "индивидуализация". Охарактеризованы признаки индивидуализации содержания образования и индивидуализации организации обучения. Выявлено совокупности эффективных методов, форм, средств и технологий обучения как составляющих организационно-методического сопровождения учебного процесса, реализация которых обеспечивает результативность учебно-познавательной деятельности студентов ВУЗ I - II уровней аккредитации в ходе овладения ими профессиональных дисциплин. Сделан вывод, что индивидуализация процесса обучения является одним из важных компонентов обновления системы образования и практическая реализация ее принципов обеспечивает не только сохранение, но и развитие индивидуальности

Recent changes and improvement of education, which is related to updating the content, methods and technology organization of general, vocational and higher education is quite complex and multifaceted phenomenon. One important component of this update is individualization of the learning process, which provides not only preserve but also promote the development of personality of the individual. Special role in the realization of the principles of individualized learning belongs to higher education institutions І - II levels of accreditation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського