РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523220<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Слесик К. 
Особливості методики формування етичної культури учнів основної школи у процесі навчання суспільствознавчих предметів / К. Слесик // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 92-95. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

З метою виявлення потенційних можливостей методики навчання суспільствознавчих предметів в основній школі, які можна використовувати для формування етичної культури учнів, досліджено їх особливості. Складено таблицю використання активних та інтерактивних методів і прийомів навчання з метою формування етичної культури учнів на уроках суспільствознавчих предметів. Запропоновано схему проведення етичного аналізу життєдіяльності історичного персонажа, за допомогою якої змінюються акценти навчальної діяльності під час вивчення історичних подій та історичних постатей. Виявлено специфіку методики навчання суспільствознавчих предметів, особливостями якої є застосування активних та інтерактивних методів навчання, діалогічного підходу, проблемного методу, реалізація яких передбачає організацію парної, групової роботи, кооперативного навчання. Вказано, що подальшої розробки потребує етичний аспект у викладанні суспільствознавчих предметів.

С целью выявления потенциальных возможностей методики обучения обществоведческим предметам в основной школе, которые можно использовать для формирования нравственной культуры учащихся, проведено исследование их особенностей. Составлена таблица применения активных и интерактивных методов обучения с целью формирования нравственной культуры учащихся на уроках обществоведческих предметов. Предложена схема проведения этического анализа жизнедеятельности исторического персонажа, с помощью которой меняются акценты учебной деятельности при изучении исторических событий и исторических фигур. Выявлена специфика методики обучения обществоведческим предметам, особенностью которой является применение активных и интерактивных методов обучения, диалогического подхода, проблемного метода, реализация которых предусматривает организацию парной, групповой работы, кооперативного обучения. Указано, что дальнейшей разработки требует этический аспект в преподавании обществоведческих предметов.

In the article research of features and potential possibilities of method of teaching social science objects is carried out at basic school with the purpose of forming of ethics culture of student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського