РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000522654<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гудзинська Л. Ю. 
Банківський маркетинг : курс лекцій : для студентів напряму підгот. 8.03050802 "Банківська справа" ден. та заоч. форм навчання / Л. Ю. Гудзинська; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 117 c. - Бібліогр.: с. 117 - укp.

Розглянуто специфіку банківського маркетингу. Подано інформацію про банківський ринок, його сегментацію. Охарактеризовано елементи комплексу маркетингу. Обгрунтовано інформаційне забезпечення маркетингової діяльності. Приділено увагу оцінюванню загального маркетингового плану комерційного банку. Розглянуто систему маркетингу партнерських відносин в сфері банківських послуг. Надано відомості про формування конкурентоспроможності банку. Показано роль комунікації у просуванні банківських продуктів на ринок. Проаналізовано організацію, контроль та аудит маркетингу в банку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.424.1 я73-2 + У9(4УКР)262.10-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786956 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського