РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000516112<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Матвіїв М. Я. 
Інноваційний маркетинг підприємств : монографія / М. Я. Матвіїв, І. М. Білецька, Ю. П. Гуменюк, С. В. Даниленко, Л. Я. Зацна; ред.: М. Я. Матвіїв; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2014. - 430 c. - укp.

Проаналізовано концептуальні основи нової парадигми інноваційного маркетингу підприємств. Акцентовано увагу на інноваційному маркетингу як інструменті підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємств. Здійснено дослідження маркетингового просування інноваційних продуктів на прикладі пивоварних та молокопереробних підприємств на ринку. Розроблено маркетингове забезпечення інноваційного процесу підприємств, а також практики їх використання в Україні. Запропоновано рекомендації щодо формування кадрового інноваційного маркетингу підприємств та підвищення конкурентоспроможності персоналу на ринку. Удосконаленно технології бенчмаркінгу окремих товарів та послуг на вітчизняному та зарубіжному інноваційних ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785191 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського