Підлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Ю. Підлипняк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2014. - 22 c. - укp.Проведено теоретичне обгрунтування та запропоновано нове вирішення актуального завдання, що полягає у визначенні й експериментальній перевірці педагогічних умов професійної підготовки майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах у межах експериментальної моделі цього процесу, яка охоплює: методологічні підходи (особистісно-діяльнісний, ресурсний та інтеграційний) до педагогічної діяльності студентів, принципи (свідомості й активності в навчанні, системності навчально-пізнавальної діяльності, послідовності та наступності, динамічності та поліфункціональності), етапи (інформаційно-методичний, мотиваційний і практично-діяльнісний), зміст, форми та методи; критерії (когнітивний, мотиваційний, операційний), показники та рівні (високий, середній, низький) підготовленості майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дітей-дошкільників у різновікових групах. Визначено педагогічну сутність понять "готовність вихователя до професійної діяльності в різновікових групах" і "підготовленість вихователя до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах". Уточнено сутнісний зміст понять - компетенція дитини, математична компетенція дошкільника, різновікова група дошкільного навчального закладу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383 + Ч489.518.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА410388 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|