Сєкунова І. Агітаційні матеріали з використанням нейролінгвістичного програмування під час президентських виборів 2010 р. в Україні / І. Сєкунова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 36. - С. 130-139. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Розглянуто приклади позитивного використання прийомів соціально-психологічного впливу на свідомість та підсвідомість рецепієнтів-виборців у політичній рекламі головних кандидатів - претендентів на посаду Президента України у 2010 р.
Рассмотрены примеры позитивного использования приемов социально-психологического влияния на сознание и подсознание рецепиентов-избирателей в политической рекламе главных кандидатов - претендентов на должность Президента Украины в 2010 г.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"