РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515103<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Reznik S. 
Hermeneutic task of pedagogy / S. Reznik // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 4. - С. 17-23. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Зроблено концептуальний аналіз проблеми розуміння в гносеологічному контексті; акцентовано увагу на певних інтерпретаційних аспектах вивчення низки навчальних предметів. Зазначено, що герменевтичне завдання педагогіки полягає в осмисленні теоретичних і прикладних завдань навчальних матеріалів. Деталізовано текстовий матеріал з філософії, психології та педагогіки для підвищення розуміння його змістової компоненти. Сегментний аналіз педагогічних досліджень цього напряму представляють педагогічні студії, в яких структуровано навчальний матеріал за двома критеріями: герменевтичним та особистісно-орієнтованим. Складність та неоднозначність трактування досліджуваної проблеми, на думку автора, уможливлює вибір напрямів подальших наукових розвідок.

Сделан концептуальный анализ проблемы понимания в гносеологическом контексте, акцентировано внимание на определенных интерпретационных аспектах изучения ряда учебных предметов. Отмечено, что герменевтическая задача педагогики заключается в осмыслении теоретических и прикладных задач учебных материалов. Детализирован текстовый материал по философии, психологии и педагогике с целью повышения понимания его содержательного компонента. Сегментный анализ педагогических исследований этого направления представлен педагогическими студиями, в которых структурирован учебный материал по двум критериям (герменевтический и личностно-ориентированный). Сложность и неоднозначность смысловой трактовки исследуемой проблемы, по мнению автора, дает возможность выбора направлений дальнейших научных исследований.

The conceptual analysis in the article suggests that a large number of researchers refer to the problem of understanding, focusing their attention on a variety of subjects of study. Hermeneutical task of pedagogy lies in the theory and practice of interpretation of the educational materials for its deep comprehension and understanding. In the article devoted the study specifics of the understanding phenomenon on philosophy, psychology and pedagogy. Analysis of the pieces of educational research have also helped to identify those few works in which the concept of understanding is analyzed and the notion of understanding is used for the organization of educational process and for its efficiency improvement. From the perspective of this task educational material is considered as a text that can be interpreted. Orientation of the learning process on assimilated knowledge understanding will greatly enhance its efficiency.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського