РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515058<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Костюк І. 
У пошуках виховних орієнтирів (тези для дискусії) / І. Костюк, М. Мудрий // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 10-11. - укp.

Проаналізовано виховання як вплив на свідомість і виховання людини з метою формування власної індивідуальності у поєднанні з індивідуальністю спільноти. Зазначено, що головним у цьому процесі є пошук відношення між індивідуальними, національними та загальнолюдськими цінностями. З’ясовано, що умовою виховання є здатність старшого покоління до самореалізації. Визначено великі можливості школи у формуванні громадської свідомості молодої людини. Висвітлено типи культури: «культура знань», «культура праці», «культура спілкування», носіями яких мають стати вихователі.

Проанализировано воспитание как воздействие на сознание и воспитание человека с целью формирования собственной индивидуальности совместно с индивидуальностью сообщества. Отмечено, что главным в этом процессе является поиск отношений между индивидуальными, национальными и общечеловеческими ценностями. Определено, что главным условием воспитания является способность старшего поколения к самореализации. Выяснены большие возможности школы в формировании гражданского сознания молодого человека. Освещены типы культур: «культура знаний», «культура труда», «культура общения», представителями которых должны стать воспитатели.

The article analyzes upbringing as an effect on conscience and education of a person with the purpose to form self-individuality in combination with the uniqueness of a community. The search of a relationship among individual, national, and human values is defined to be major in this process. It is claimed that the ability of an older generation to fulfill its potential is a precondition of upbringing. School has great possibilities in forming a community conscience of a young person. Teachers are to instill the following types of culture: “the culture of knowledge”, “the culture of work”, and “the culture of communication”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24675 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського