РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515034<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Войцехівський М. Ф. 
До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти / М. Ф. Войцехівський // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2013. - № 19. - С. 59-63. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зосереджено увагу на питаннях створення та впровадження стандартів якості освіти у країнах Європи та Україні, розглянуто системи визначення професійної компетентності педагогічних працівників, виокремлено міжнародні стратегії, що визначають політику у сфері стандартів освіти. Подано авторське бачення щодо створення стандартів професійного розвитку методичних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти України. З’ясовано, що проблема запровадження стандартів пов’язана з питанням досягнення якості освіти. Обумовлено, що у провідних європейських країнах професійна компетентність педагогічних працівників є надзвичайно важливим питанням та предметом постійного удосконалення. Установлено тенденції розгляду різних моделей освітніх стандартів, серед яких — вхідна, процесуальна, результативна та компетентнісна. Саме компетентісна модель на сьогодні викликає значний інтерес розробників стандартів та вважається дієвою, результативною та спрямованою на розвиток різносторонніх якостей суб’єкта. Оцінено загальноєвропейські підходи до формування стандартів і нормативів щодо кваліфікаційних вимог до педагогічних, в тому числі навчально-методичних працівників. Рекомендовано, використовувати опрацьовані матеріали для розробки рамкової структури рівнів ключових професійних компетентностей, яку можна застосувати для створення системи безперервного професійного розвитку методистів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та покращання якості професійного зростання цих спеціалістів.

Проанализирован вопрос разработки и внедрения стандартов качества образования в странах Европы и Украине, рассмотрены системы определения профессиональной компетентности педагогических работников, определены международные стратегии, определяющие политику в сфере стандартов образования. Автор представляет собственное видение разработки стандартов профессионального развития методических работников в системе последипломного педагогического образования Украины.

The article analyzes creation and implementation of education quality standards in Europe and Ukraine, presents the systems of professional qualification competence identification, distinguishes international strategies in the field of education policy standards. The author presents his own vision of methodological specialists’ development in the Ukrainian system of postgraduate teacher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського