РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514788<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шеффер А. П. 
Індивідуальне планування навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / А. П. Шеффер, Ж. І. Романчик // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито зміст індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами. Подано основні рекомендації для використання модифікацій, які можуть реалізуватись шляхом скорочення змісту матеріалу, який необхідно засвоїти, або зниження вимог до участі в роботі. Зазначено, що невід’ємною складовою процесу створення індивідуальної програми є оцінка динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, збирання відомостей про її успіхи. Визначено основні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів з розумовою відсталістю, зі складними вадами розвитку, які навчаються за індивідуальним навчальним планом і програмою. Запропоновано основні поради і рекомендації вчителю, який працює в класі, де навчається дитина з особливими потребами.

Представлено содержание индивидуальной программы развития ученика с особыми образовательными потребностями. Рассмотрены основные рекомендации при использовании модификаций, которые могут реализоваться путем сокращения содержания материала, необходимого в усвоении, или снижения требований к участию в работе. Отмечено, что неотъемлемой составляющей процесса создания индивидуальной программы является оценка динамики развития ребенка с особыми образовательными потребностями, сбор сведений о ее успехах. Определены основные требования к оценке знаний учащихся с умственной отсталостью, со сложными дефектами развития, обучающихся по индивидуальным учебным планам и программам. Предложены советы и рекомендации учителю, который работает в классе, где учится ребенок с особыми потребностями.

Shows the contents of the individual program development of the student with special educational needs . The basic guidelines while using the modifications that can be realized by reducing the content of the material required in the assimilation or reduction requirements for participation. Noted that part of the process of creating an individual program is to assess the dynamics of the development of a child with special educational needs , to collect information about its successes . The basic requirements for student assessment with mental retardation , with complex developmental disabilities enrolled in the individual educational plans and programs . Offered advice and guidance teacher who works in a classroom where a child learns with special needs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського