РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000512852<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kazybaeva A. M. 
Forming the strategy and long-term marketing program for brand management / A. M. Kazybaeva, T. S. Satkalieva // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 227-233. - Бібліогр.: 232 назв. - англ.

Рассмотрен концептуальный подход к формированию стратегии и долгосрочной маркетинговой программы управления брендом. Определен современный подход к бренд-менеджменту предприятий Республики Казахстан. Предложена программа управления брендом на основе формирования потребительской лояльности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5КАЗ)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського