РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000510234<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Панченко Л. Ф. 
Масовий відкритий онлайн-курс як альтернативна форма підвищення кваліфікації викладача вищої школи / Л. Ф. Панченко // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 1. - С. 19-28. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Розглянуто можливості феномену масового відкритого онлайн-курсу (MOOC) як альтернативної форми підвищення кваліфікації викладачів вищих навчальних закладів. Проведено зіставний аналіз 2-х різновидів МООС: сМООС та хМООС; проаналізовано динаміку популярності пошукових запитів, пов'язаних з проектами Coursera, Udacity, edX. Розглянуто педагогічні платформи для масових онлайн-курсів. Розкрито структуру лекцій та питальників, визначено основні характеристики активного навчання вМООС, а саме - короткі відеолекції з убудованими питальниками, тести та завдання до кожної теми курсу, оперативний зворотній зв'язок, включення студентів у форум, взаємодопомога та взаємне оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.8 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського