РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508458<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Подорожна А. І. 
Тематичний контроль у викладанні математики в середніх і старших класах (з досвіду роботи) / А. І. Подорожна // Наша шк.. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр.: 4 назви. - укp. - рус.

Розглянуто актуальну проблему виховання творчої активності учнів у процесі навчання математики. Вказано на властиві процесу навчання протиріччя та проблеми, подолання яких викладено у засобах вирішення цих проблем. Висвітлено новизну авторського досвіду, його технологію та результати. Виділено основні компоненти уроку: рівнева диференціація завдань, оцінювальна діяльність вчителя, діагностика результату, корекція знань і умінь. Звернено увагу на проблематизацію педагогічної взаємодії вчителя та учня – вчитель не виховує, не викладає, але актуалізує, стимулює тенденцію дитини до особистісного зростання, дослідницьку активність самого учня, створює умови для здійснення дитиною моральних вчинків, націлює його на розвиток власних здібностей. Констатовано, що коли учні звикають працювати за поданою системою, досить різко змінюється стимул навчання, учні вчаться планувати свою діяльність, бачити кінцеву мету роботи.

Рассмотрена актуальная проблема воспитания творческой активности учащихся при обучении математике. Указано на присущие процессу обучения противоречия и проблемы, преодоление которых изложены в способах решения этих проблем. Освещены новизна авторского опыта, его технология и результаты. Выделены основные компоненты урока: уровневая дифференциация задач, оценочная деятельность учителя, диагностика результата, коррекция знаний и умений. Обращено внимание на вопрос педагогического взаимодействия учителя и ученика – учитель не воспитывает, не преподает, но актуализирует, стимулирует тенденцию ребенка к личностному росту, исследовательскую активность самого ученика, создает условия для осуществления ребенком нравственных поступков, нацеливает его на развитие собственных способностей. Констатировано, что когда ученики привыкают работать по заданной системе, достаточно резко меняется стимул обучения, учащиеся учатся планировать свою деятельность, видеть конечную цель работы.

The actual problems of education of creative activity of students in teaching mathematics. Indicated in the learning process inherent contradictions and problems, the overcoming of which are set out in the ways of solving these problems. Lit novelty author's experience, his technique and results. The basic components of a lesson: the level differentiation of tasks, the estimated activity of the teacher, the diagnosis result, correction of knowledge and skills. Attention is drawn to the problem of pedagogical interaction between teacher and student - teacher does not educate , not teaching , but updated , stimulates the child's tendency to personal growth , exploratory activity of the student , creates the conditions for the implementation of child moral behavior , it aims to develop their own abilities. It was stated that when the students get used to work on a given system, rather abruptly changing incentive training, students learn to plan their activities, see the ultimate goal of the work.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського