РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508457<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Папач О. І. 
Інноваційні підходи до впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти / О. І. Папач, Л. Ф. Шостак // Наша шк.. - 2013. - № 1. - С. 58-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Розглянуто перспективи роботи експериментального майданчика з апробації авторського методичного забезпечення навчання математики в початковій школі в зв’язку з прийняттям нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Висвітлено необхідні умови його реалізації та забезпечення якості початкової освіти. Зауважено, що визначною характеристикою інновацій є не обсяг навчального матеріалу, а модернізація навчально-виховного процесу. Розроблено, теоретично обґрунтовано та апробовано експериментальну модель формування ключових компетентностей учнів початкової школи на уроках математики. Констатовано, що систематичне використання вчителем початкових класів авторського методичного забезпечення дозволить розвинути в учнів на достатньому рівні критичне мислення, успішно сформувати навички аргументованого висловлювання, вміння користуватися математичною термінологією, тобто ключові компетентності, необхідні для успішного навчання в наступних класах.

Рассмотрены перспективы работы экспериментальной площадки по апробации авторского методического обеспечения обучения математике в начальной школе в связи с принятием нового государственного стандарта начального общего образования. Освещены необходимые условия его реализации. Отмечено, что важной характеристикой инноваций является не объем учебного материала, а модернизация учебно-воспитательного процесса. Разработана, теоретически обоснована и апробирована экспериментальная модель формирования ключевых компетенций учащихся начальной школы на уроках математики. Констатировано, что систематическое использование учителем начальных классов авторского методического обеспечения позволит развить у учащихся на достаточном уровне критическое мышление; успешно сформировать навыки аргументированного высказывания; умение пользоваться математической терминологией, то есть ключевые компетентности, необходимые для успешного обучения в следующих классах.

The prospects of an experimental platform for testing the author's methodological support teaching math in elementary school due to the adoption of a new state standard of primary education. Highlight the conditions necessary for its implementation. It is noted that an important feature of innovation is not the amount of educational material, and the modernization of the educational process. Developed theoretically proved and tested an experimental model of the core competencies of primary school students in math class. It was stated that the systematic use of a primary school teacher copyright methodological support will enable the students to develop a sufficient level of critical thinking; successfully develop the skills of reasoned statements, the ability to use mathematical terminology, the key competencies required for success in these classes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського