РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508438<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скоромна М. В. 
Роль культури почуттів у професійній діяльності вчителя / М. В. Скоромна // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 210-212. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Викладено концептуальні розбіжності у дослідженні проблеми культури почуттів учителя, яку у вітчизняному педагогічному дискурсі в основному досліджували в аспекті складової професійної культури. Зроблено компаративний аналіз понять "культура почуттів учителя", "емоційна культура вчителя". Виокремлено три концептуальні положення розгляду концепту "емоційна культура" вітчизняними науковцями в особистісному сенсі, як частину педагогічного іміджу та як інтегративну якість особистості. На підставі пілотажного дослідження з’ясовано розуміння студентами понять "почуття" і "емоції" та значення емоційної культури і культури почуттів у професійній діяльності: визначено поверхневість знань щодо розуміння сутності цих понять у більшості респондентів, низький рівень розуміння значення сформованості культури почуттів у майбутній професійній діяльності.

Изложены концептуальные различия в исследовании проблемы культуры чувств учителя, которую в отечественном педагогическом дискурсе в основном исследовали в аспекте составляющей профессиональной культуры. Сделан компаративный анализ понятий "культура чувств учителя", "эмоциональная культура учителя". Выделены три концептуальные положения рассмотрения концепта "эмоциональная культура" отечественными ученими в личностном смысле, как часть педагогического имиджа и как интегративное качество личности. На основании результатов пилотажного исследования вияснены различия в понимании студентами понятий "чувства" и "эмоции", а также значение эмоциональной культуры и культуры чувств в профессиональной деятельности: отмечена поверхностность знаний и понимания сущности этих понятий у значительной части респондентов, низкий уровень понимания значения сформированности культуры чувств в будущей профессиональной деятельности.

The article considers the role of feelings culture in teacher’s professional activity; the essence of the concepts “teachers’ feelings culture”, emotional culture of teacher”; proving of the necessity of forming future teachers’ feelings culture during their studying at a higher educational institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю935.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського