Скоромна М. В. Роль культури почуттів у професійній діяльності вчителя / М. В. Скоромна // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 210-212. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Викладено концептуальні розбіжності у дослідженні проблеми культури почуттів учителя, яку у вітчизняному педагогічному дискурсі в основному досліджували в аспекті складової професійної культури. Зроблено компаративний аналіз понять "культура почуттів учителя", "емоційна культура вчителя". Виокремлено три концептуальні положення розгляду концепту "емоційна культура" вітчизняними науковцями в особистісному сенсі, як частину педагогічного іміджу та як інтегративну якість особистості. На підставі пілотажного дослідження з’ясовано розуміння студентами понять "почуття" і "емоції" та значення емоційної культури і культури почуттів у професійній діяльності: визначено поверхневість знань щодо розуміння сутності цих понять у більшості респондентів, низький рівень розуміння значення сформованості культури почуттів у майбутній професійній діяльності. Изложены концептуальные различия в исследовании проблемы культуры чувств учителя, которую в отечественном педагогическом дискурсе в основном исследовали в аспекте составляющей профессиональной культуры. Сделан компаративный анализ понятий "культура чувств учителя", "эмоциональная культура учителя". Выделены три концептуальные положения рассмотрения концепта "эмоциональная культура" отечественными ученими в личностном смысле, как часть педагогического имиджа и как интегративное качество личности. На основании результатов пилотажного исследования вияснены различия в понимании студентами понятий "чувства" и "эмоции", а также значение эмоциональной культуры и культуры чувств в профессиональной деятельности: отмечена поверхностность знаний и понимания сущности этих понятий у значительной части респондентов, низкий уровень понимания значения сформированности культуры чувств в будущей профессиональной деятельности. The article considers the role of feelings culture in teacher’s professional activity; the essence of the concepts “teachers’ feelings culture”, emotional culture of teacher”; proving of the necessity of forming future teachers’ feelings culture during their studying at a higher educational institution. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю935.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|