РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508402<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Немеш О. М. 
Теоретико-психологічне структурування інформації про суб'єкт психологічної діяльності / О. М. Немеш // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 68-72. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено основні концептуальні підходи щодо дослідження розумових здібностей особистості та використання психологічної інформації в практиці шкільних психологічних служб. Виділено та охарактеризовано провідні напрями в інформаційному просторі роботи психолога: освітньо-виховний, діагностично-прогностичний, організаційно-комунікативний, профілактичний і психокорекційний. Особливу увагу приділено аналізу принципу дихотомічності в психологічних дослідженнях особистості, в яких, зокрема, було використано факторну стратегію. Констатовано, що в результаті зіставлення опитувальника особистості Кеттела і Міннесотського багатоаспектного особистісного опитувальника виявлено спільні чинники, серед яких полярна дихотомічність відсутня. Описано та охарактеризовано структурні рівні психологічного знання: теоретико-методологічний, методичний, прикладний (за Овчаровою Р. В.), вивчення яких дозволить практичним психологам у своїй діяльності перейти від теоретичного знання до практики.

Представлены основные концептуальные подходы исследования умственных способностей личности и использования психологической информации в практике школьных психологических служб. Выделены и охарактеризованы ведущие направления в информационном пространстве работы психолога: образовательно-воспитательный, лечебно-прогностический, организационно-коммуникативный, профилактический и психокоррекционный. Особое внимание уделено анализу принципа дихотомичности в психологических исследованиях личности, в частности в тех, в которых была использована факторная стратегия. Констатировано, что в результате сопоставления опросника личности Кеттела и Миннесотского многоаспектного личностного опросника выявлены общие факторы, среди которых отсутствует полярная дихотомичность. Охарактеризованы и описаны структурные уровни психологического знания: теоретико-методологический, методический, прикладной (по Овчаровой Р. В.), изучение которых позволит практическим психологам в своей деятельности перейти от теоретического знания к практике.

The article analyzes psychological information and its value in psychologists’ work; studies the issue of structurization of information; interprets the holistic, system and basic approaches to obtaining psychological information.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942.2

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського