РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508379<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дзевицька Л. 
Система освіти Австрії в контексті соціально-історичного розвитку / Л. Дзевицька // Вища шк.. - 2013. - № 8. - С. 46-55. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто соціально-історичні етапи розвитку народної освіти Австрії та досліджено вплив держави й церковних структур на процеси реформування освіти в країні. Простежено історію австрійського шкільництва, зокрема, період церковного керівництва школою, освітні реформи імператриці Марії Терезії, імператорів Йосипа ІІ й Леопольда ІІ, лібералізація освіти після революції 1848 - 1849 рр., новації, впроваджені після розпаду Австро-Угорської імперії, реакційна політика фашистського режиму, а також відродження системи освіти після його повалення. Характерною особливістю сучасної системи освіти Австрії названо залучення дітей до політичного життя країни, формування в них політичних та громадянських почуттів.

Рассмотрены социально-исторические этапы развития народного образования Австрии, исследовано влияние государства и церковных структур на процессы реформирования образования в стране. Прослежена история австрийского школьничества, в том числе, период церковного руководства школой, образовательные реформы императрицы Марии Терезии, императоров Иосифа ІІ и Леопольда ІІ, либерализация образования после революции 1848 - 1849 гг., новации, внедрённые после распада Австро-Венгерской империи, реакционная политика фашистского режима, а также возрождение системы образования после его падения. Характерной особенностью современной системы образования Австрии названо вовлечение детей в политическую жизнь страны, формирование у них политических и гражданских чувств.

The social-historical stages of development of education in Austria were considered, the influence of state and church structures in the process of reforming education in the country was studied. The history of the Austrian schooling was traced, including the period of church governance, the educational reforms of the Empress Maria Theresa, Emperors Joseph II and Leopold II, the liberalization of education after the revolution of 1848 - 1849, innovations introduced after the collapse of the Austro-Hungarian Empire, the reactionary policy of the fascist regime as well as the revival of the education system after its fall.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4АВС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського