РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508340<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Stoyanova T. S. 
Posibilities for international cooperation in higher education / T. S. Stoyanova // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 2. - С. 133-139. - англ. - укp. - рус.

Higher education plays an essential role in society, creating new knowledge, transferring it to students and fostering innovation. Main processes developing in recent years in the field of education are associated with itsmodernization, internationalization and partnership between the educational institutions. The state of the external environment globally and the opportunities met by the educational institutions to respond to the challenges are represented.

Проаналізовано вплив вищої освіти на створення нового знання та інноваційну діяльність ВНЗ. Підкреслено, що основні процеси, які розвиваються в останні роки в галузі освіти, пов’язані з його модернізацією, інтернаціоналізацією і партнерськими відносинами між навчальними закладами. Розглянуто стан зовнішнього середовища в глобальному сенсі й можливості, які мають освітні установи для вирішення завдань з реагування на виклики сучасності. Зазначено, що рівень освіти не є сталою величиною, і його оцінювання має як суб’єктивні, так і об’єктивні чинники і залежить від оцінювання результатів кожної з можливих альтернатив та визначаються ступенем взаємодії суб'єктів педагогічного процесу.

Проанализировано влияние высшего образования на создание нових видов знания, а также на инновационную деятельность ВУЗ. Подчеркнуто, что основные процессы, развивающиеся в последние годы в области образования, связаны с его модернизацией, интернационализацией и партнерскими отношениями между учебными заведениями европейских стран. Представлено состояние внешней среды в глобальном смысле и возможности, которые имеют образовательные учреждения для решения задач по реагированию на вызовы современности. Отмечено, что уровень образования не является постоянной величиной, и оценивание его качества имеет как субъективные, так и объективные факторы и зависит от оценки результатов каждой из возможных альтернатив и определяется степенью взаимодействия субъектов педагогического процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського