РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508335<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуревич Р. С. 
Інноваційні педагогічні технології в підготовці магістрів / Р. С. Гуревич // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 2. - С. 100-105. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - рус.

Розглянуто напрями вдосконалення підготовки магістрів у педагогічних ВНЗ, особливості застосування інформаційних технологій у процесі їх підготовки. Визначено умови, необхідні для реалізації освітніх програм в педагогічному університеті. Виокремлено та охарактеризовано діагностичний, проектувальний, аналітичний етапи проектування технології підготовки магістрів; названо основні методологічні вимоги, яким повинні відповідати педагогічні технології: концептуальність, системність, керованість, ефективність, відтворюваність. Сформульовано структурні модулі програм підготовки магістрів за напрямом "Педагогічна освіта": побудова навчального процесу на випереджальній основі, розгляд проблемних ситуацій, особистісна значимість побудови навчального матеріалу, діалогова форма навчального процесу, групові форми навчального процесу. Резюмовано: переваги магістерської підготовки – в гнучкості та мобільності оперативної підготовки, в дійсній інтеграції науки і практики в освітньому процесі, дієвість магістерських програм - в оновленні вищої професійної освіти.

Рассмотрены направления совершенствования подготовки магистров в ВУЗ, особенности применения информационных технологий в процессе их подготовки. Определены условия, необходимые для реализации образовательных программ в педагогическом университете. Выделены и охарактеризованы диагностический, проектировочный, аналитический этапы проектирования технологии подготовки магистров; названы основные методологические требования, которым должны соответствовать педагогические технологии: концептуальность, системность, управляемость, эффективность. Сформулированы структурные модули программ подготовки магистров по направлению "Педагогическое образование": построение учебного процесса на опережающей основе, рассмотрение проблемных ситуаций; личностная значимость построения учебного материала, диалоговая форма учебного процесса, групповые формы учебного процесса. Резюмировано: преимущества магистерской подготовки – в гибкости и мобильности оперативной подготовки, в настоящей интеграции науки и практики в образовательном процессе, действенность магистерских программ - в обновлении высшего профессионального образования.

These areas include: the formation of educational programs according to subject area masters and use of information and communication technologies. Pointed out in conditions that will improve the training of master’s teacher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського