РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508259<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Волянська С. 
Модель багатовекторної системи неперервної освіти педагогічних працівників на регіональному рівні / С. Волянська // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 20-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Актуалізовано розробку багатовекторної системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників у атестаційний та міжатестаційний періоди на основі програмно-цільового підходу. Наведено створену модель системи неперервної освіти педагогічних працівників навчальних закладів Харківського регіону, що спрямована на реалізацію компетентнісно зорієнтованого підходу в системі підвищення кваліфікації. Визначені структурні компоненти моделі багатовекторної системи неперервної освіти за напрямами діяльності (векторами) та побудовані за модульним принципом їх складові наведено у вигляді таблиці. Описано структуру модуля «Якість дошкільної освіти» (вектор «Дошкільна освіта»). Графічно зображено модель внутрішньої та зовнішньої мережевої взаємодії у ході реалізації зазначеного модуля. Зроблено висновок, що використання розробленої моделі багатовекторної системи неперервної освіти забезпечує комплексне розв’язання задач науково-методичного супроводу інноваційної діяльності в навчальних закладах і сприяє модернізації процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників у курсовий та міжкурсовий періоди.

Актуализирована разработка многовекторной системы повышения квалификации педагогических работников в аттестационный и межаттестационный периоды на основе программно-целевого подхода. Представлена созданная модель системы непрерывного образования педагогических работников учебных заведений Харьковского региона, направленная на реализацию компетентностно ориентированного подхода в системе повышения квалификации. Определенные структурные компоненты модели многовекторной системы непрерывного образования по направлениям деятельности (векторам) и построенные по модульному принципу их составляющие приведены в виде таблицы. Описана структура модуля «Качество дошкольного образования» (вектор «Дошкольное образование»). Графически изображена модель внутреннего и внешнего сетевого взаимодействия при реализации указанного модуля. Сделан вывод о том, что использование разработанной модели многовекторной системы непрерывного образования обеспечивает комплексное решение задач научно-методического сопровождения инновационной деятельности в учебных заведениях и способствует модернизации процесса повышения квалификации педагогических работников в курсовой и межкурсовой периоды.

In the article presents a regional model of continuing education of teachers, created on the basis of target-oriented design and aimed at implementation of the competence-based approach in the training. Identified the structural components of the model (vectors, modules), their components and the description of the module «The quality of pre-school educations».


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського