РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508250<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Старєва А. 
Розвиток методичної підготовки майбутнього вчителя-суспільствознавця: 80-ті роки ХХ століття / А. Старєва // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 128-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз проблеми впливу розвитку шкільного суспільствознавства на методичну підготовку майбутнього вчителя суспільствознавства в переломний для української науки й освіти час – 1980-ті pp., з огляду на зміни в політичному, економічному, суспільному житті України, що викликані подіями демократизації українського суспільства. Охарактеризовано компоненти змісту професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-суспільствознавців. У результаті аналізу навчальних планів, програм, навчально-методичної літератури 1980-х рр. з’ясовано, що тогочасна методична підготовка вчителя суспільствознавства була багатосторонньою системою, що об’єднувала взаємозумовлені підсистеми: суспільно-політичну (на засадах марксистсько-ленінської теорії), спеціально-наукову, психолого-педагогічну та загальнокультурну. Констатовано, що системна методична підготовка вчителя-суспільствознавця у ті роки відповідала вимогам тогочасної школи, держави, українського суспільства.

Осуществлен ретроспективный анализ проблемы влияния развития школьного обществоведения на методическую подготовку учителя обществоведения в переломное для украинской науки и образования время – 1980-тые гг., с учетом изменений в политической, экономической, общественной жизни Украины, вызванных событиями демократизации украинского общества. Охарактеризованы компоненты содержания профессионально-педагогической подготовки будущих учителей-обществоведов. В результате анализа учебных планов, программ, учебно-методической литературы 1980-х гг. выяснено, что методическая подготовки учителя обществоведения в то время была многосторонней системой, объединяющей взаимообусловлены подсистемы: общественно-политическую (на основе марксистско-ленинской теории), специально-научную, психолого-педагогическую и общекультурную. Констатировано, что системная методическая подготовка учителя-обществоведа в те годы отвечала требованиям тогдашней школы, государства, украинского общества.

Reformation of methodological training of a future social science teacher cannot be carried out without considering the experience of the past, leading ideas, methods which provided the high level of a teacher s readiness to professional activity. In the article the analysis of the problem of influence of school social science development in the 80's of the XX century is carried out. Some possible positive factors to be used now are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського