РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508200<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вінницька Н. 
Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб'єктів освітнього округу / Н. Вінницька, Г. Ломакіна // Рідна шк.. - 2013. - № 7. - С. 49-52. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На базі навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа I - III ступенів № 22 – багатопрофільний ліцей” розроблено та апробовано модель віртуального виховного простору, в структурі якого виділено та охарактеризовано наступні компоненти цієї моделі: віртуальне методичне об‘єднання класних керівників, віртуальне методичне об’єднання практичних психологів, соціальних педагогів, логопедів, бібліотеку освітнього округу, дистанційні творчі проекти, клуби за інтересами. Констатовано, що охоплення навчального закладу мережею освітнього округу надає можливість вивести систему роботи закладу на вищий рівень розвитку. Підкреслено необхідність проведення вебінарів для поширення передового педагогічного досвіду.

На базе учебно-воспитательного комплекса "Общеобразовательная школа I - III ступеней № 22 – многопрофильный лицей" разработана и апробирована модель виртуального воспитательного пространства, в структуре которого выделены и охарактеризованы следующие компоненты: виртуальное методическое объединение классных руководителей, виртуальное методическое объединение практических психологов, социальных педагогов, логопедов, библиотека образовательного округа, дистанционные творческие проекты, клубы по интересам. Констатировано, что данная модель образовательного округа дает возможность вывести систему работы учреждения на более высокий уровень развития. Подчеркнута необходимость проведения вебинаров для распространения передового педагогического опыта.

The article deals with the content of the system of the work of the virtual educational space, the possibilities of the Internet as to the organization of the educational work in the educational district. The model of the virtual educational space that covers five structural components is proposed. Special attention is paid to the improvement of the educational process and the innovative development of the schools and the creation of pupils’ projects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського