РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508162<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бурова Е. 
Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з'їздів / Е. Бурова // Рідна шк.. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних навчальних закладів, які обговорювалися в ході роботи з’їздів учителів 1950 - 1980-х рр. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з’їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики.

Рассмотрены взгляды на проблему взаимодействия общеобразовательных школ и высших педагогических учебных заведений, которые обсуждались в ходе работы съездов учителей 1950 - 1980-х гг. Выделены наиболее дискуссионные вопросы, а именно: внедрение новых программ и учебников в учебно-воспитательный процесс школы, активизация работы преподавателей ВУЗ в направлении предоставления помощи учителям-практикам, повышение квалификации учителей и др. Проанализирована деятельность съездов учителей исследуемого периода в контексте оптимизации взаимодействия педагогической теории и образовательной практики.

Looks are considered to the problem of co-operation of general schools and higher pedagogical educational establishments which came into question during work of conventions of teachers 50 – 80th of XX age. The most debatable questions are selected, namely: introduction of the new programs and textbooks in the educational process of school, activation of work of teachers of institutes of higher in the direction of grant help teachers-practices, increase of classification teachers and other activity of conventions of teachers is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 е(4УКР) л0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського