РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507858<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернуха Н. М. 
Напрями освітологічної підготовки: соціологія освіти / Н. М. Чернуха // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2013. - № 1/2. - С. 19-24. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто історико-педагогічні засади соціології освіти, подано її змістову та структурну складові. З’ясовано пріоритетну роль гуманітарної освіти у процесі підготовки та професійного становлення майбутнього фахівця. Охарактеризовано основні функції соціології освіти: соціалізаційну, теоретичну, інформаційну, прогностичну, описову, мотиваційну, діяльнісну. Зауважено, що соціальні відносини, аналіз інтеграційних засад у сучасному освітньому просторі, пріоритетна роль гуманітарної освіти надають можливість постійно вдосконалюватись та бути успішним в соціумі. Вказано на інтегрувальну роль освітології, яка повинна координувати всі напрями соціологічних досліджень та досліджувати оптимальні шляхи розвитку освітньої галузі. Окреслено основні завдання освітології, серед яких – ефективний розвиток сфери освіти, яка базується на аксіологічних вимірах та збереженні класичних культурних сенсів у моральному та праксеологічному аспектах.

Рассмотрены историко-педагогические основы социологии образования, представлены ее содержательная и структурная составляющие. Выяснена приоритетная роль гуманитарного образования в процессе профессиональной подготовки будущего специалиста. Охарактеризованы основные функции социологии образования: социализирующая, теоретическая, информационная, прогностическая, описательная, мотивационная, деятельностная. Констатировано, что социальные отношения, анализ интеграционных основ в современном образовательном пространстве, приоритетная роль гуманитарного образования дают возможность постоянно совершенствоваться и быть успешным в социуме. Указано на интегрирующую роль освитологии, которая должна координировать все направления социологических исследований в поисках оптимальных путей развития образования. Отмечены приоритетные задачи освитологии, основной из которых является эффективное развитие сферы образования, которое базируется на аксиологических измерениях и сохранении классических культурных смыслов в нравственном и праксеологическом аспектах.

The article analyses the sociology of education as industry of scientific knowledge from positions of osvitology; it is offered the analyses of integrative principles in modern educational area; it is indicated the priority of humanistic education in the process of preparation and personality’s self-realization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського