РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507824<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сухракова Л. 
Школа життєтворчості-шлях пошуку та здобутків / Л. Сухракова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 25-30. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Охарактеризовано напрямки діяльності педагогічного колективу навчального закладу – школи життєтворчості, що сприяють формуванню в учнів ключових компетенцій, здатності до самостійного творчого вибору стратегії життя. Розкрито теоретико-методичні аспекти компетентної освіти. Висвітлено пріоритетні напрямки роботи учбового закладу, що сприяють вихованню в учнів потреби у самопізнанні, саморозвитку, самореалізації. Наведено схему авторської моделі діяльності школи життєтворчості, форми впровадження інноваційних технологій в освітній простір школи. Розроблено схему органічного поєднання навчального і виховного процесів у СЗШ № 19. Визначено основну ідею педагогіки життєтворчості – навчити мистецтву життя. Наголошено, що запропонована модель діяльності школи в режимі експерименту – це шлях формування молодого громадянина нової генерації.

Охарактеризовано направления деятельности педагогического коллектива учебного заведения - школы жизнетворчества, которые способствуют формированию у учеников ключевых компетенций и способности к самостоятельному творческому выбору стратегии жизни. Раскрыты теоретико-методические аспекты компетентного образования, освещены приоритетные направления работы учебного заведения, способствующие воспитанию у учащихся потребности в самопознании, саморазвитии, самореализации. Представлена схема авторской модели деятельности школы жизнетворчества, приведены формы внедрения инновационных технологий в образовательное пространство школы. Разработана схема органического сочетания учебного и воспитательного процессов в СОШ № 19. Определена основная идея школы жизнетворчества – научить искусству жизни. Отмечено, что предложенная модель деятельности школы в режиме эксперимента – это путь формирования молодого гражданина нового поколения.

The article finds out assignments which help students to develop key competencies, creative self-selection of life strategy by the personality. The author analyzes theoretic and methodic aspects of competent education, shows top-priority directions of activity for an educational institution oriented on forming in students internal need of self-knowledge, self-development, self-realization. Author builds up an activity model for a school of life-creation, proposes forms of implementation for educational innovative technologies. The scheme is elaborated for natural unification of teaching and educational process. The main idea is emphasized of life-creation pedagogics — to teach ability for life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського