Сухракова Л. Школа життєтворчості-шлях пошуку та здобутків / Л. Сухракова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 25-30. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Охарактеризовано напрямки діяльності педагогічного колективу навчального закладу – школи життєтворчості, що сприяють формуванню в учнів ключових компетенцій, здатності до самостійного творчого вибору стратегії життя. Розкрито теоретико-методичні аспекти компетентної освіти. Висвітлено пріоритетні напрямки роботи учбового закладу, що сприяють вихованню в учнів потреби у самопізнанні, саморозвитку, самореалізації. Наведено схему авторської моделі діяльності школи життєтворчості, форми впровадження інноваційних технологій в освітній простір школи. Розроблено схему органічного поєднання навчального і виховного процесів у СЗШ № 19. Визначено основну ідею педагогіки життєтворчості – навчити мистецтву життя. Наголошено, що запропонована модель діяльності школи в режимі експерименту – це шлях формування молодого громадянина нової генерації. Охарактеризовано направления деятельности педагогического коллектива учебного заведения - школы жизнетворчества, которые способствуют формированию у учеников ключевых компетенций и способности к самостоятельному творческому выбору стратегии жизни. Раскрыты теоретико-методические аспекты компетентного образования, освещены приоритетные направления работы учебного заведения, способствующие воспитанию у учащихся потребности в самопознании, саморазвитии, самореализации. Представлена схема авторской модели деятельности школы жизнетворчества, приведены формы внедрения инновационных технологий в образовательное пространство школы. Разработана схема органического сочетания учебного и воспитательного процессов в СОШ № 19. Определена основная идея школы жизнетворчества – научить искусству жизни. Отмечено, что предложенная модель деятельности школы в режиме эксперимента – это путь формирования молодого гражданина нового поколения. The article finds out assignments which help students to develop key competencies, creative self-selection of life strategy by the personality. The author analyzes theoretic and methodic aspects of competent education, shows top-priority directions of activity for an educational institution oriented on forming in students internal need of self-knowledge, self-development, self-realization. Author builds up an activity model for a school of life-creation, proposes forms of implementation for educational innovative technologies. The scheme is elaborated for natural unification of teaching and educational process. The main idea is emphasized of life-creation pedagogics — to teach ability for life. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|