Кульчиковська Т. Забезпечення освітньо-виховного процесу в умовах НВК / Т. Кульчиковська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 45-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Для втілення в життя ідеї безперервності та наступності дошкільної та початкової шкільної освіти розглянуто організаційні основи створення освітнього закладу нового типу - навчально-виховного комплексу (НВК) «Дитячий садок - початкова школа». Викладено головні завдання освітньої роботи педагогічного колективу НВК та висвітлено шляхи їх реалізації у навчально-виховному процесі, переважну роль у якому відведено вивченню предметів гуманітарного напрямку. Окреслено основні етапи роботи колективу з оновлення та зближення змісту дошкільної та початкової шкільної освіти, розробки наскрізних програм навчання та єдиної організаційної основи навчально-виховного процесу в закладі, а також зі створення умов для виявлення здібностей і розвитку обдарувань вихованців НВК у позаурочний час, їх творчого та духовного становлення. Охарактеризовано напрями двостороннього зв’язку дошкільної ланки та початкової школи: між педагогами, дитячими колективами, а також спільна робота з батьками. Для воплощения в жизнь идеи непрерывности и преемственности дошкольного и начального школьного образования рассмотрены организационные основы создания образовательного учреждения нового типа - учебно-воспитательного комплекса (УВК) «Детский сад - начальная школа». Изложены основные задачи образовательной работы педагогического коллектива УВК и освещены пути их реализации в учебно-воспитательном процессе, преобладающая роль в котором отведена изучению предметов гуманитарного направления. Очерчены основные этапы работы коллектива по обновлению и сближению содержания дошкольного и начального школьного образования, разработке сквозных программ обучения и единой организационной основы учебно-воспитательного процесса в учреждении, а также по созданию условий для выявления способностей и развития дарований воспитанников УВК во внеурочное время, их творческого и духовного становления. Охарактеризованы направления двусторонней связи дошкольного звена и начальной школы: между педагогами, детскими коллективами, а также совместная работа с родителями. Experience of educational institution's work is shown concerning organization and integration of pedagogical activity for the purpose to resolve the problem of succession between pre-school stage and the first grade of the continuing education system. The author exposed the main stages of collective work concerning renovation and drawing together a content of pre-school and primary school education, elaboration of "come-through" educational programs, a single organizational base of teaching and educational process in the institution, conditions for exposure and developing abilities and talents of foster-child’s at off-hour time. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.207
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|