РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507821<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кульчиковська Т. 
Забезпечення освітньо-виховного процесу в умовах НВК / Т. Кульчиковська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 45-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Для втілення в життя ідеї безперервності та наступності дошкільної та початкової шкільної освіти розглянуто організаційні основи створення освітнього закладу нового типу - навчально-виховного комплексу (НВК) «Дитячий садок - початкова школа». Викладено головні завдання освітньої роботи педагогічного колективу НВК та висвітлено шляхи їх реалізації у навчально-виховному процесі, переважну роль у якому відведено вивченню предметів гуманітарного напрямку. Окреслено основні етапи роботи колективу з оновлення та зближення змісту дошкільної та початкової шкільної освіти, розробки наскрізних програм навчання та єдиної організаційної основи навчально-виховного процесу в закладі, а також зі створення умов для виявлення здібностей і розвитку обдарувань вихованців НВК у позаурочний час, їх творчого та духовного становлення. Охарактеризовано напрями двостороннього зв’язку дошкільної ланки та початкової школи: між педагогами, дитячими колективами, а також спільна робота з батьками.

Для воплощения в жизнь идеи непрерывности и преемственности дошкольного и начального школьного образования рассмотрены организационные основы создания образовательного учреждения нового типа - учебно-воспитательного комплекса (УВК) «Детский сад - начальная школа». Изложены основные задачи образовательной работы педагогического коллектива УВК и освещены пути их реализации в учебно-воспитательном процессе, преобладающая роль в котором отведена изучению предметов гуманитарного направления. Очерчены основные этапы работы коллектива по обновлению и сближению содержания дошкольного и начального школьного образования, разработке сквозных программ обучения и единой организационной основы учебно-воспитательного процесса в учреждении, а также по созданию условий для выявления способностей и развития дарований воспитанников УВК во внеурочное время, их творческого и духовного становления. Охарактеризованы направления двусторонней связи дошкольного звена и начальной школы: между педагогами, детскими коллективами, а также совместная работа с родителями.

Experience of educational institution's work is shown concerning organization and integration of pedagogical activity for the purpose to resolve the problem of succession between pre-school stage and the first grade of the continuing education system. The author exposed the main stages of collective work concerning renovation and drawing together a content of pre-school and primary school education, elaboration of "come-through" educational programs, a single organizational base of teaching and educational process in the institution, conditions for exposure and developing abilities and talents of foster-child’s at off-hour time.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського