РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507804<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сологуб А. 
Вибір парадигми навчання - ключова проблема сучасної освіти / А. Сологуб // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 67-72. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито проблему вибору парадигми навчання учнів середніх навчальних закладів. Доведено доцільність діяльності здійснення практичної освітньої діяльності на засадах креативно-педагогічної парадигми. Витлумачено зміст терміну «парадигма» як систему форм одного слова, що відображає його змінювання за властивими йому граматичними категоріями. Обгрунтовано значення парадигми як методологічної основи, яка забезпечує єдність наукового, педагогічного, медичного, технічного чи культурного співтовариства, що значно полегшує професійне спілкування. Проаналізовано етапи сходження вчителя до вершин педагогічної майстерності, враховуючи правильний вибір освітньої парадигми.

Раскрыта проблема выбора парадигмы обучения учащихся средних учебных заведений. Доказана целесообразность практической образовательной деятельности на основе креативно-педагогической парадигмы. Истолковано содержание термина «парадигма» как системы форм одного слова, отражающей его изменения по свойственным ему грамматическим категориям. Обосновано значение парадигмы как методологической основы, которая обеспечивает единство научного, педагогического, медицинского, технического и культурного сообщества, что значительно облегчает профессиональное общение. Проанализированы этапы восхождения учителя к вершинам педагогического мастерства, учитывая правильный выбор образовательной парадигмы.

Disclosed the problem of choosing learning paradigms of secondary school students. The expediency of the practical implementation of the activities of educational activities based on creative-pedagogical paradigm. Interpreted by the term "paradigm" as a system of forms of a word, reflecting its changes his characteristic grammatical categories. Justified value paradigm as a methodological framework, which ensures the unity of scientific, pedagogical, medical, technical or cultural community, which greatly facilitates professional communication. The stages of ascent to the heights of teacher pedagogical skill, given the right choice of educational paradigm.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського