РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000503736<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Казанцева Л. І. 
Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Л. І. Казанцева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2014. - 44 c. - укp.

Вперше науково обгрунтовано теоретико-методичні та концептуальні засади навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторі (культурологічний, комунікативний, компетентнісний підходи). Визначено сутність поняття "дискурсивна діяльність дошкільників у полікультурному просторі", розроблено лінгводидактичну модель навчання української мови дітей старшого дошкільного віку, що обіймає пізнавально-орієнтувальний, репродуктивно-мовленнєвий, комунікативно-творчий та оцінно-рефлексивний етапи. Обгрунтовано ієрархічну систему принципів навчання української мови дітей старшого дошкільного віку в полікультурному просторі України. Виявлено й охарактеризовано чинники впливу (стан соціомовленнєвого середовища південно-східного регіону, ставлення батьків до використання засобів родинної педагогіки в навчанні дітей української мови, мовна ситуація в дошкільних навчальних закладах регіону, рівень володіння українською мовою вихователями ДНЗ регіону, рівень сформованості лінгвометодичних компетенцій вихователів) на розвиток українського мовлення в дітей старшого дошкільного віку південно-східного регіону України. Охарактеризовано полікультурне мовленнєве середовище південно-східного регіону України, виявлено особливості впливу соціолінгвістичних чинників на засвоєння дітьми старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторі регіону, визначено критерії (фонетична, лексична, граматична, діамонологічна, комунікативна компетенції) та відповідні показники навчання української мови в полікультурному просторі. Розглянуто рівні розвитку українського мовлення дітей старшого дошкільного віку в полікультурному просторі України, розкрито сутність україномовних компетенцій дошкільників із російськомовним типом спілкування. Науково обгрунтовано педагогічні умови ефективного навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410182 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського