РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502982<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гарбич-Мошора О. 
Переваги та недоліки використання інформаційних технологій в навчальному процесі / О. Гарбич-Мошора // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 67-69. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено необхідність впровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Підкреслено такі переваги використання інформаційних технологій, як: збільшення мотивації навчання, розширення можливостей подання навчального матеріалу, індивідуалізація навчання, використання ігрових методів, звільнення від рутинної роботи. З’ясовано, що деякі недоліки інформаційних технологій зумовлені недостатнім станом розробки відповідних психолого-педагогічних проблем або рівнем розвитку технічних чи програмних засобів. Виявлено такі недоліки використання інформаційних технологій в начальному процесі: надмірна або недостатня допомога, недостатня вмотивованість допомоги, надмірна категоричність, нестійкість до неправильних дій. Підсумовано, що інформаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи та дозволяють реалізувати принципово нові форми й методи навчання.

Исследована необходимость внедрения информационных технологий в учебный процесс. Подчеркнуты такие преимущества использования информационных технологий, как: увеличение мотивации учения, расширение возможностей представления учебного материала, индивидуализация обучения, использование игровых методов, освобождение от рутинной работы. Выяснено, что некоторые недостатки информационных технологий обусловлены недостаточным состоянием разработки соответствующих психолого-педагогических проблем или уровнем развития технических или программных средств. Выявлены следующие недостатки использования информационных технологий в учебном процессе: чрезмерная или недостаточная помощь, недостаточная мотивированность помощи, чрезмерная категоричность, неустойчивость к неправильным действиям. Подытожено, что информационные технологии открывают учащимся доступ к нетрадиционным источникам информации, повышают эффективность самостоятельной работы и позволяют реализовать принципиально новые формы и методы обучения.

Investigated the need for the introduction of information technologies in the educational process. Emphasized the advantages of the use of information technologies, such as: increase learning motivation, empowerment representation for learning, individualized instruction, the use of gaming techniques exemption from routine work. Found that some of the shortcomings of information technology due to insufficient state of development of appropriate psychological and pedagogical problems or technical level of development or software. Identified the following disadvantages of using information technologies in the educational process: excessive or insufficient assistance, lack of motivation of care, excessive categorical, instability to inadequate. Summed up that information technology give students access to non-traditional sources of information, improve the efficiency of independent work and allow you to implement a fundamentally new forms and methods of teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського