Кемінь Г. Особливості застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 60-64. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Розглянуто проблему застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами. Проаналізовано зміст і сутність комунікативного підходу, з’ясовано вікові особливості дітей молодшого шкільного віку у процесі вивчення іноземної мови, висвітлено пріоритетні вимоги до вчителя, виділено умови, форми та методи комунікативного навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Рассмотрена проблему применения коммуникативного подхода в процессе изучения иностранного языка младшими школьниками. Проанализированы содержание и сущность коммуникативного подхода. Выяснены возрастные особенности детей младшего школьного возраста в процессе изучения иностранного языка. Освещены приоритетные требования к учителю. Выделены условия, формы и методы коммуникативного обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста. Consider the problem of the application of the communicative approach in the process of learning a foreign language younger students. Analyzed the content and nature of the communicative approach. Found age characteristics of children of primary school age in the process of learning a foreign language. lit priority requirements for teacher. Emphasis conditions, forms and methods of communicative foreign language teaching primary school children. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|