РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502800<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Перішко І. 
Професійна підготовка майбутніх маркетологів до діяльності у сфері туристичних послуг, експериментальна перевірка дослідження / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 168-174. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему розвитку туристичної галузі та перевірки результатів контролю фахових знань майбутніх маркетологів щодо діяльності в туристичній галузі. Розкрито сутність експерименту з оцінкювання фахових знань майбутніх маркетологів у сфері туристичних послуг. Враховано можливості існуючих сьогодні у ВНЗ моделей підготовки фахівців туристичної сфери діяльності. Запропоновано використовувати моделі, які синтезують не тільки якості професійних умінь спеціалістів, а також особистісно-соціальні якості. Доведено потребу в знаннях своєї історії, культури, традицій, у вихованні любові до рідної мови та збереженні національних особливостей. Сформовано авторську модель підготовки фахівців туристичної сфери до майбутньої професійної діяльності. Подано таблиці педагогічної моделі підготовки фахівця, структури та результатів експерименту та вимог до професійних компетенцій фахівця туристичної галузі.

Освещена проблема развития туристической отрасли и проверки результатов контроля профессиональных знаний будущих маркетологов относительно деятельности в туристической отрасли. Раскрыта сущность эксперимента по оценке профессиональных знаний будущих маркетологов в сфере туристических услуг. Учтены возможности существующих сегодня в ВУЗ моделей подготовки специалистов для туристической сферы деятельности. Предложено использовать модели, которые синтезируют не только качества профессиональных умений специалистов, а также личностно-социальные качества. Доказана потребность в знаниях истории, культуры, традиций, в воспитании любви к родному языку и сохранении национальных особенностей. Сформирована авторская модель подготовки специалистов туристической сферы к будущей профессиональной деятельности. Представлены таблицы педагогической модели подготовки специалиста, структуры и результатов эксперимента и требований к профессиональным компетенциям специалиста туристической отрасли.

Elucidated is the problem of tourism development and validation of control expertise regarding future marketing activities in the tourism industry. Disclosed is the essence of the experiment to assess future marketing expertise in the field of tourism services. Included are the capabilities of today's models in universities training specialists for tourism sector activities. Proposed is to use a model that synthesize not only as a specialist professional skills and personal-social skills. Proved is the need for knowledge of their history, culture, traditions, nurturing love of the mother tongue and preserving national characteristics. Formed is the author's model of training specialists for tourism sector to future careers. Posted is the table pedagogical model of training, structure and experimental results and requirements for professional competence of specialist tourism industry.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-211.1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського