Гуцал Л. Критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти / Л. Гуцал // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 104-107. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Обгрунтовано критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Приділено увагу проблемі періодизації шкільної природничої освіти другої половини ХІХ – початку ХХ ст., окремих її складових (біології, географії, математики, фізики, хімії). Визначено, що критерії періодизації та виокремлення етапів допоможуть у подальшому системно провести дослідження історіографії, зробити аналіз тенденцій та особливостей розвитку змісту, методів, засобів і форм природничої освіти у період 1852 - 1917 рр. Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|