Кепша Я. Форми залучення та критерії оцінювання учнів основної школи під час розв’язування конструктивно-технічних завдань в умовах позашкільних навчальних закладів технічного спрямування / Я. Кепша // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 35-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розкрито форми залучення гуртківців до розв’язування конструктивно-технічних завдань за умов позашкільних навчальних закладів технічного спрямування, визначено критерії їх оцінювання. Висвітлено системність використання форм, які дозволяють найефективніше використовувати їх в роботі керівниками гуртків і вчителями загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено критерії оцінювання рівня засвоєння учнями основної школи конструктивно-технічних компетентностей у процесі розв’язування технічних завдань. Підсумовано, що за умов правильної організації вони формують погляди та переконання гуртківців у всіх галузях, відкривають перед ними радість праці, виховують їх у дусі найкращих традицій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|