Урбанєц М. Міжнародний маркетинг та соціально-економічна структура міжнародної економіки / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 25-29. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Досліджено актуальну проблему світового ринкового господарства, міжнародні економічні відносини та підходи до економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами. Підсумовано, що в структурі міжнародної економіки перед усіма країнами, що розвиваються, постають завдання щодо зміцнення та зростання національних економік, подолання відсталості, підвищення життєвого рівня та закріплення власних позицій у світовому господарстві. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80 + У9(4ПОЛ)80
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|