Мішеніна Т. Соціокультурні чинники формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у процесі гуманітарної підготовки / Т. Мішеніна // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 81-85. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Опрацьовано соціокультурні чинники ефективного формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у процесі гуманітарної підготовки, які зумовлені трансформаційними змінами компетентнісно орієнтованої освітньої системи за умов інформаційної доби і полягають у випереджувальному характері освітніх технологій, зміні мети й змісту педагогічної діяльності майбутніх учителів філологічних спеціальностей, різновекторності об’єктів та суб’єктів педагогічного впливу, гармонізації засобами освітніх технологій інтелектуального та ціннісного розвитку на рівні індивідуальної культури з наданням переваги ціннісному, визначальній ролі інформаційних технологій у змісті гуманітарної підготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-2
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|