Пермякова О. Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій / О. Пермякова // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 94-98. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.
Приділено увагу актуальній проблемі вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій. Висвітлено традиційні підходи до вимірювання та оцінювання рівня знань учнів в Європі в другій половині ХХ ст. Розкрито специфіку диференційного навчання учнів у загальноосвітніх закладах Європи.
Шифр НБУВ: Ж24982Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"