РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000502051<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Локшин В. 
Формування компетентністної моделі менеджерів соціокультурної сфери в контексті модернізації вищої освіти / В. Локшин // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 27-32. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Сформульовано тезу пріоритетності формування ключових компетенцій, модернізації освіти, зміст якої не зводиться до знаннєво-орієнтованого компоненту. Проаналізовано причини кризи знаннєво-просвітницької парадигми, наведено освітні моделі, які апробовано в останні десятиліття. Акцентовано увагу на креативності використання компетентністного підходу, де актуальним є вміння розв'язувати проблеми, будувати та заздалегідь задавати "ситуації включення", тобто оцінювати ситуацію, проектувати дії і відносини, що вимагають певних рішень. Спрогнозовано варіанти можливих моделей співіснування предметно-знаннєвої і компетентністної моделей. Визначено загальні характеристики освітньої програми, орієнтованої на формування ключових компетенцій. Обгрунтовано актуальність реалізації трьох першочергових завдань побудови компетентністної моделі освіти, успіх якої залежить від творчого співробітництва професіоналів, що розробляють зміст освіти, з практиками з управління бізнесом в соціокультурній сфері.

Сформулирован тезис приоритетности формирования ключевых компетенций, модернизации образования, содержание которого не сводится к знаниево-ориентированному компоненту. Проанализированы причины кризиса знаниево-просветительской парадигмы, приведены образовательные модели, которые апробированы в последние десятилетия. Акцентировано внимание на креативности использования компетентностного подхода, где актуальным является умение решать проблемы, строить и заранее задавать "ситуации включения", т.е. оценивать ситуацию, проектировать действия и отношения, требующие определенных решений. Спрогнозированы варианты возможных моделей сосуществования предметно-знаниевой и компетентностной моделей. Определены общие характеристики образовательной программы, ориентированной на формирование ключевых компетенций. Обоснована актуальность реализации трех первоочередных задач построения компетентностной модели образования, успех которой зависит от творческого сотрудничества профессионалов, разрабатывающих содержание образования, с практиками по управлению бизнесом в социокультурной сфере.

The content of education doesn't mein only knowledge-oriented component, and provides for holistic approach in life problems tackling, key functions, social roles, competence implementation (in many socio-cultural spheres).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського