РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000501985<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Малихін О. 
Педагогічне моделювання системи організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів / О. Малихін // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 21-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Описано розроблену автором педагогічну модель системи організації самостійної навчальної діяльності (ОСНД) студентів педагогічних ВНЗ як інтегративної комплексної системи педагогічного впливу на процеси САМО (самоактуалізації, самонавчання, самоконтролю, самооцінки, самоуправління й самоорганізації студентів), які зумовлюють самореалізацію особистості. Педагогічну модель системи ОСНД студентів трактовано як схематизоване подання всіх педагогічних заходів, що забезпечують ефективність і результативність даного процесу. Описано об'єкт, мету, завдання ОСНД. Охарактеризовано структурно-функціональні компоненти дидактичної системи організації ОСНД студентів: мотиваційно-цільовий, організаційно-структурний, процесуально-діяльнісний, контрольно-оцінювальний, аналітико-прогностичний та рефлексивний. Модель системи ОСНД ієрархічно, відповідно до логіки навчального процесу, подано на схемі, до якої включено також педагогічні умови, форми, методи й засоби ОСНД.

Описана разработанная автором педагогическая модель системы организации самостоятельной учебной деятельности (ОСУД) студентов педагогических ВУЗ как интегративная комплексная система педагогического воздействия на процессы САМО (самоактуализации, самообучения, самоконтроля, самооценки, самоуправления и самоорганизации студентов), приводящие к самореализации личности. Педагогической моделью системы ОСУД студентов названо схематизированное представление всех педагогических мер, обеспечивающих эффективность и результативность данного процесса. Описаны объект, цель и задания ОСУД. Охарактеризованы компоненты дидактической системы организации ОСУД студентов: мотивационно-целевой, организационно-структурный, процессуально-деятельностный, контрольно-оценочный, аналитико-прогностический и рефлексивный. Модель системы ОСУД иерархически, согласно логике учебного процесса, представлена на схеме, в которую включены также педагогические условия, формы, методы и средства ОСУД.

The pedagogical model of the students' self-directed learning activities system organization at the pedagogical educational establishments of a higher level as the complex of structure-and-function components: motivation-and-object, check-and-evaluation, analysis-and-prognostics and reflection is described in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського