РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000501973<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Волошин С. 
Особливості морального виховання учнів старшого шкільного віку / С. Волошин // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 86-90. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз проблеми морального виховання (МВ) старшокласників як особливої вікової категорії, для якої характерною є підвищена чутливість до змін культурно-ідеологічних орієнтацій суспільства. Акцентовано увагу на тому, що серед провідних завдань МВ є формування в школярів громадянської відповідальності, активної життєвої позиції, наголошено, що завдання вчителя полягає у створенні позитивних моральних відносин в процесі виховання, за яких дитина переживала б задоволення від своїх вчинків. Підкреслено, що вся система методів МВ, які застосовуються в старших класах школи, має бути спрямована на розвиток самосвідомості, самовиховання і самовдосконалення. Суттєвим є перехід знань моральних норм суспільства у внутрішні стійкі компоненти свідомості особистості, (їх інтеріоризація), і в той же час екстеріоризація в діяльнісному компоненті. Зазначено, що перспективними є подальші дослідження щодо особливостей МВ старшокласників за умов школи-інтернату.

Сделан теоретический анализ проблемы нравственного воспитания (НВ) старшеклассников как особой возрастной категории, для которой характерна повышенная чувствительность к изменениям культурно-идеологических ориентаций общества. Акцентировано внимание на том, что ведущей задачей НВ является формирование у школьников гражданской ответственности, активной жизненной позиции, отмечено, что задача учителя заключается в создании позитивных нравственных отношений в процессе воспитания, при которых ребенок переживал бы удовольствие от своих поступков. Подчеркнуто, что вся система методов МВ, применяемых в старших классах школы, должна быть направлена на развитие самосознания, самовоспитания и самосовершенствования. Существенным является переход знаний нравственных норм общества во внутренние устойчивые компоненты сознания личности, (их интериоризация), и в то же время экстериоризация в деятельностном компоненте. Указано, что перспективными являются дальнейшие исследования особенностей НВ старшеклассников в условиях школы-интерната.

The paper analyzes the features of modern moral education pupils. It is emphasized that today among the leading problems of moral education takes on particular importance of civic responsibility in students, active life position, as the main moral quality. And emphasizes that task of teachers is to create such moral relationship in which the child would have the pleasure of experiencing what it our actions, their behavior brings joy to people, do good to them.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського