РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000501936<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кільова Г. 
Зміст загальної середньої освіти, її реформування, становлення і розвиток / Г. Кільова, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 16-20. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито основні завдання реформування середньої освіти. Відзначено, що сучасні умови вимагають нових підходів до розв'язання теоретичних і нормативних проблем стандартизації змісту освіти, що дидактична теорія модернізації змісту ще не набула належної повноти та обгрунтованості. Вказано на дефіцит праць, які б дали змогу глибоко та цілісно розкрити сутність обов'язкових дидактичних характеристик змісту, адекватного сучасним вимогам, наголошено на необхідність перегляду предметного наповнення освітніх галузей. Виокремлено стратегічні напрями у розробці змісту ЗСО. Акцентовано увагу на підготовці та професійному вдосконаленні вчителя-вихователя, спроможного здійснювати міждисциплінарні зв'язки, залучати особистісні ресурси учнів для розв'язання завдань життєтворчості. Підсумовано, що напрям професійної підготовки вимагає переходу від просвітництва до здійснення життє- та культуротворчої місії, від педагогіки авторитарної до особистісно орієнтованої.

Раскрыты основные задачи реформирования среднего образования. Отмечено, что нынешние условия требуют новых подходов к решению теоретических и нормативных проблем стандартизации содержания образования, что дидактическая теория модернизации содержания еще не получила должной полноты и обоснованности. Указано на дефицит работ, которые бы позволили глубоко и целостно раскрыть сущность обязательных дидактических характеристик содержания, адекватного современным требованиям, подчеркнута необходимость пересмотра предметного наполнения образовательных областей. Выделены стратегические направления в разработке содержания ОСО. Акцентировано внимание на подготовке и профессиональном совершенствовании учителя-воспитателя, способного привлекать личностные ресурсы учащихся для решения задач жизнетворчества. Подытожено, что направление профессиональной подготовки требует перехода от просвещения к осуществлению жизне- и культуротворческой миссии, от педагогики авторитарной к личностно ориентированной.

In the article the problem of becoming of education is probed in Ukraine its directions of reformation of the modern stage and development of continuous education in forming of professional competence managers of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) + Ч421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського