Осадченко І. Дефініція "Технологія навчання" в контексті підготовки майбутніх учителів / І. Осадченко // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 1. - С. 20-25. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.На основі аналізу наукових джерел схарактеризовано дефініцію "технологія навчання" в підготовці майбутніх учителів. Зазначено, що існує 3 основні підходи до дефініції поняття "технологія навчання": системний, за якого технологію розглядають як систему; технологія як метод, засіб навчання; технологія як алгоритм, тобто певна послідовність дій. Обгрунтовано, що з ієрархічної позиції правомірно розміщувати аналізовувані педагогічні категорії в такому порядку (від найбільшого до найменшого): технологія освіти - педагогічна технологія - технологія навчання. Акцентовано увагу на тому, що методи й технологія навчання розрізняються на двох основних рівнях: загальна методика/технологія та часткова методика/технологія (методика/технологія навчання конкретного навчального предмета). Доведено, що ключовий момент поступової поетапної реорганізації процесу навчання в підготовці майбутніх учителів від методики до технології - майстерна діяльність викладача, спрямована на постійний зворотний зв'язок (рефлексію). Поняття "технологія навчання" в контексті підготовки майбутніх учителів тлумачено як спеціально організоване навчання, у процесі якого забезпечені детальне проектування й реалізація складної системи технологічних компонентів і рефлексування педагогом поетапних навчальних дій, унаслідок чого досягається гарантований рівень прогнозованого результату. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.24
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|