Марусинець М. М. Система формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. М. Марусинець; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2012. - 39 c. - укp.Охарактеризовано зміст, структуру та види професійної рефлексії, розкрито теоретико-методологічні засади її формування. Визначено стан сформованості, обгрунтовано модель та технологію формування професійної рефлексії у майбутніх учителів початкових класів. Визначено зміст і складники професійної рефлексії вчителів початкових класів. Виявлено недостатній рівень її сформованості в студентів за умов діючої системи професійної підготовки. Досліджено вплив психолого-педагогічних і гендерно-вікових чинників на формування професійної рефлексії. Розроблено й апробовано систему формування професійної рефлексії, з'ясовано основні педагогічні умови (організаційно-педагогічні, дидактичні) та засоби її формування професійної рефлексії в майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА395151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|