Кузнецова М. С. Корекція уяви розумово відсталих учнів на уроках географії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / М. С. Кузнецова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 17 с. - укp.Висвітлено результати дослідження проблеми корекції уяви розумово відсталих учнів VI - IX класів на уроках географії. Проаналізовано стан проблеми у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній літературі, з'ясовано її актуальність у корекційній педагогіці та спеціальній психології. Розглянуто експериментально апробовані педагогічні умови вивчення географічного матеріалу з метою корекції уяви учнів старших класів допоміжної школи, які застосовувалися на уроках та під час позакласної діяльності з географії, зокрема визначення тем у навчальній програмі, які найбільше сприяють розвитку уяви розумово відсталих учнів, використання спеціальної системи вправ географічної тематики для розвитку репродуктивної та творчої уяви, дотримання поетапності у розвитку уяви дітей на уроках географії, поєднання фронтальної та індивідуальної форм роботи, поєднання роботи з корекції уяви на уроках та під час позакласної діяльності з географії, формування мотивації розумово відсталих учнів до вивчення географії у допоміжній школі. Підтверджено результативність розроблених педагогічних умов вивчення географії, продуктивність застосованих методів і прийомів корекції уяви таких дітей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА395036 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|