Біла І. М. Психологія творчого конструювання в дошкільному віці : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / І. М. Біла; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2012. - 36 c. - укp.Узагальнено наукові праці з проблем конструкторської діяльності, творчого конструювання, поглиблено знання про дитячу творчість, творче конструювання дошкільників в контексті системно-стратегіальної концепції, визначено психолого-педагогічний підхід до вивчення, аналізу й організації творчого конструювання у дошкільному віці, починаючи від зародження творчих ідей, закінчуючи їх втіленням. Розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активізації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці. Розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу. Доведено, що систематичне застосування тренінгу, забезпечення визначених принципів і положень за умов дошкільних навчальних закладів сприяє оптимізації процесу конструкторської творчості дошкільників, активізації їх творчих мисленнєвих тенденцій, розвитку творчого конструювання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.1 + Ю984.53
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА392912 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|